U-Portalen

                        

Är en tjänst som är enkelt att använda och uppdelad i två olika tjänster.

 

För utbildningstagaren!

Tjänsten är en del av vår koncept, helt kostnadsfri och är för dig som har gått någon av AB Deltas utbildningar.

Ditt digitala utbildningsintyg har du tillgång till så fort du har blivit godkänd.

Du får per automatik ett mail med dina inloggningsuppgifter och med det kan du logga in var helst du bifinner dig och uppvisa ditt utbildningsintyg. Det enda du behöver är tillgång till internet.

Om du skulle tappa bort eller glömma ditt befintliga kort vid en inspektion på arbetsplatsen, har du alltid tillgång till ditt digitala kort.

Dina inloggningsuppgifter är personliga och endast du har tillgång till den informationen som ligger där, såvida inte företaget du arbetar för prenumererar på U-portals tjänsten, för då har den som är utbildningsansvarig i företaget också tillgång till dina kompetenser och intyg.

För företaget!

Tjänsten är för företag som vill ha full kontroll över sin personals kompetenser och intyg.

Många företag tampas med tiden som sällan verkar räcka till för att göra allt det där som man har föresatt sig att göra inom en viss tidsram. Vi på AB Delta kan hjälpa till med det. Vi erbjuder en utbildningsavdelning för företaget digitalt genom att skapa ett konto där ni lägger upp personalens kompetenser och intyg i U-portalen. Systemet kommer ni åt vart ni än befinner er, det enda som krävs är en internetanslutning. Full support ingår självklart i tjänsten.

Vill ni istället att vi på AB Delta tar hand om utbildningsavdelningen åt er är det självklart fullt möjligt. Då lägger vi upp samtliga anställda och dess kompetenser och intyg åt er, meddelar i god tid om någon i personalen har ett intyg som behöver förnyas, hjälper till att hitta rätt utbildningsföretag för de utbildningar som krävs av branschen ni verkar inom, samt ser till att alla anställda inom företaget har egen inloggning om så önskas av företaget.

Tag kontakt med oss för mer information och offert här.